Označi izziv, ki ga projekt naslavlja:
Člani ekipe:
Jan Rudež, Nejc Rudež, Timotej Bezgovšek
Označi obravnavano področje:
Podjetništvu in turizmu privlačna občina
Ob pohodnih poteh in na turističnih točkah postavitev večjega števila Geocaching zakladov. S tem se bo povečala obiskanost občine, predvsem turističnih točk in pohodnih poti. Uporaba aplikacije bo privabila predvsem mlade in družine z otroki. Zakladi bodo postavljeni na točkah, kjer se bo lahko v ponudbo vključevala tudi lokalna kulinarika (planinske koče, turistične kmetije).
Namen projekta:
Z izvedbo ideje želimo doseči večjo vključenost občine Šentjur v mednarodno znano aplikacijo z več kot 10 milijoni prenosov, zakladi skriti v več kot 191 državah. Z izvedbo projekta se bo izboljšalo: povečanje turističnega obiska; večja prepoznavnost lokalnih turističnih točk, turističnih kmetij in ponudnikov storitev; aktivno preživljanje prostega časa družin.
Motivacija za uresničitev projekta:
Z izvedbo projekta želimo doseči večjo vključenost občine Šentjur v mednarodno znano aplikacijo in povečati prepoznavnost lokalnih turističnih točk.
Lokacija in predviden začetek in zaključek projekta:
Projekt bo izveden pozno poleti oz. do konca septembra 2022, na lokacijah dogovorjenih z ustreznimi lokalnimi službami in organizacijami.
Komu je projekt namenjen:
Projekt je namenjen vsem starostnim skupinam, predvsem pa velik potencial vidimo v kakovostnem preživljanju prostega časa (spoznavanje znamenitosti, rekreacija) mladih in družin z otroki. Namenjen je tudi vsem obiskovalcem občine.
Aktivnosti projekta:
- Pregled terena z ekipo
- uskladitev predlogov lokacij z lokalno skupnostjo
- nabava ustreznih embalaž (zakladov)
- oprema zakladov in nadgradnja vsebine zakladov z vpisom lokacije/znamenitosti
- uskladitev z odgovornimi za aplikacijo v Sloveniji
- namestitev zakladov na terenu
- vnos lokacij v sistem Geocaching
- oglaševanje projekta v lokalnem okolju in širše
Pričakovani rezultati in učinki projekta:
Z izvedbo projekta se bo izboljšalo: povečanje turističnega obiska; večja prepoznavnost lokalnih turističnih točk, turističnih kmetij in ponudnikov storitev; aktivno preživljanje prostega časa družin.
Stroški izvedbe projekta:
Nabava škatlic- zakladov: 20kom. x 20,00 € = 400,00 €
Vsebina zaklada (potrošni material): 100,00 €
Skupaj: 500,00 €
Prostor za dve fotografiji:
:
Prostor za video: